senyum

mungkin aku sedikit sedeh.
mungkin aku sedikit keciwa.
mungkin aku sedikit mempersoalkan takdir.
mungkin aku sedikit menyalahkan diri aku.
aku dan kemungkinan aku lagi.

lepas aku berkata-kata dgn membe" aku.
mereka dan kata-kata mereka.

rahmah:
ala,ada hikmahnya aten.sure bersebab ni..mungkin,kos ini bagus.

farah:
ala,ok ajer.jgn pandang rendah sesuatu kos itu.

tapi..yg ini plh best dan aku suka.

mirae :
ala,ko kena la amek kos yg lain dari yg lain.macam N.amek nursing.sampai miss fu pon terkejut.pelik.adore kat N.sampai boleh terkeluar ayat ini,"tak pernah dalam sejarah SBP ade orang amek nursing"

kelaka.
one thumbs up for miss fu.
two thumbs up for N.

3 ulasan:

Najatun Khairiyah berkata...

senyum la senyum lah
ahaiii cik mek molek.

kos kau mmg bagus.
bangi itu penting haha.

tutup cerita.

ShawlsToLove berkata...

sape N tu??btau la aku!!hebat gle dia..

aten berkata...

hahah..neddy la..