ULAM <--


kenapa bila aku berkata aku pemalu mereka
enggan mahu percaya?
aku konfius.keliru disitu.
cuba perhatikan gambar aku diatas.
aku gelak bukan sahaja manutup mulut.
tetapi dgn muka aku sekali.
hebat bukan?
sungguh malu dan tersipu sekali.
aku cuba selami persoalan yg bermain di benak otak aku ini.
selami jiwa.
selami ketujuh-tujuh lautan dan petala langit.
ok.aku tipu disitu.kerana aku tidak mampu berenang.
+ aku ada masalah keterapungan diri.
untuk menjadikan lebih dramatik.
aku pernah mengalami ujian cara aku mati.
dan jawapannya.
aku mati lemas.spooky.

kesalahan aku cuma kecil.
aku hanya tergelak terkuat sedikit di
shopping mall(midvalley)bersama tablemates
majlis merisik akak aku
mengakibatkan masa seperti statik.orang ramai memandang aku.
ya..dgn pandangan itu.
aku benci.pandangan itu.
aku sendawa di sekolah dimana jantina mereka bertentangan dgn aku.
sendawa dgn kuat.
so what?
i'm not farting.

1 ulasan:

ShawlsToLove berkata...

hha..xde mknenye ko pemalu..hahah!!dusta belaka..haha!!