the truth

aku.dia.mereka-semua mempunyai telefon bimbit.
cuma jenis,series,warna,harga yg membuatkan ianya berbeda.
terutama sekali cara penggunaan.
aku..aku pula mempunyai cara tersendiri.
my own unique way.

membe-membe aku sering marah-marah aku.

  • mana hanphone kau?!!berjanggut aku kol asek tak dapat.
  • asal tak reply sms?
  • sudah sombong ar skunk.
  • kedekut kredit betol la!!
  • mangkuk hayun.
  • bla..bla..

kenapa?mengapa?
ini semua gara-gara aku yg selalu membiarkan handphoneku ntah mana-mana ntah.kadang kala,aku selau terlupa dimana handphone aku.lalu,aku mengambil langkah mudah dgn berpikiran.."o0o..dah hilang kot" atau "aiman kot amek"..such a simpleton.
kadang kala pula,aku akan biarkan handphone aku tidak bercharge for days or even weeks.
hehe..malas la.

jadi guys,tolonglah jgn mengadudomba perkara yg bukan-bukan pasal aku ya.

Tiada ulasan: